maandag 22 maart 2021

nieuwe corona regels, nieuwe inloop en nieuwe winactie

 We gaan verder met het thema bakken. 
Morgen gaan we het langverwachte brood maken. 
Helaas zal het geplande bakmoment niet kunnen doorgaan. 
Ik zal de broodjes maken met de kindjes en ze thuis moeten afbakken. 
Normaal ging ik dit over de middag doen, en tijdens het turnmoment maar door de laatste wijzigingen om corona op afstand te houden zal dit niet lukken. 
Maar brood gaan we bakken! de kindjes zullen alleen tot woensdag moeten wachten om te proeven. 

Zoals jullie op smartschool konden lezen eten we dus vanaf morgen in de klas. 
Vergeet ook zeker geen drankje mee te geven voor bij de boterhammen. 
Dit kan water zijn, maar ook een brikje fruitsap of zo mag. 
Frisdranken zijn niet toegestaan. 
Er zal ook geen Soep aangeboden worden. 

De bus rijd niet meer dus voor zij die het nodig hebben:
Er is toezicht vanaf 8u25. De bel gaat om 8u40
De school is gedaan om 15u20

Tijdens het buiten spelen zullen we de jongste en oudste kleuters scheiden, en afwisselend het plein en de speelplaats gebruiken. 

Omdat Juf Muriel nog steeds afwezig is, zal ik woensdag toch de klas nemen. 
Juf Cheyenne blijft bij de kleintjes en zo moeten we geen klasbubbels mengen. 


Deze ochtend zijn we alvast gestart met de nieuwe inloop taakjes:








Morgen duidelijkere foto's van de opdrachten, en dan geef ik wat uitleg. 

Afsluiten doe ik met dit leuke nieuws:

GEWONNEN!!!!

Ik mag een pakket bakproducten testen van dr. Oetker
Hoe super is dat om uit te testen in ons thema. 
Dat wordt een paasontbijt met pancakes. 
Iemand zo een ding om kleine pannenkoeken op te bakken die we kunnen lenen? 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten