zaterdag 17 oktober 2020

zwemmen, turnen en bijscholen

 Het was vrijdag een sportieve en drukke dag. 
De derde kleuterklas ging voor het eerst zwemmen. 
Joepie! de bus rijd, iedereen een zwemzak mee, alleen die grote shopper ontbreekt bij sommigen. 
Lieve mama's en papa's het is echt noodzakelijk om deze ook mee te geven. 
Een grote plastiek tas helpt maar met winterjassen en zo is zo'n shopper echt pakken handiger. 
Den action, den delhaize, de bakker, een gevlochten exemplaar, eentje van op reis maakt niet uit
Maar aub geef eentje mee. 
Vandaag deelde ik er 3 uit in mijn klas. Ik ben ze echter vergeten terug vragen dus wie een zak in zijn tas vond graag terug meegeven naar school. 

Voor de foto's van het zwemmen konden we rekenen op de stage-juf van bij juf Kelly. 
Klikken en kijken maar:

foto's zwemmen


De 2de kleuterklas bleef op school. 
Zij gingen in de klas aan de slag met juf Margot. 
En mochten ook een extra uurtje turnen. 
Maar omdat juf Margot op vrijdag iets later begint luisteren ze eerst even bij juf Tania mee naar een verhaal. 

mijn kleuters op bezoek bij juf Tania

Juf tania was ook in de namiddag zo lief om mijn 2de kleuterklas op te vangen. 
Juf Kelly en ik gingen immers om bijscholing. 
We leerden van alles bij over de potloodgreep, lateralisatie, ...

We kijken er al naar uit om het toe te passen in de klas. 

De kinderen van K3 bleven in mijn klas onder toezicht van Juf Margot en Juf Cheyenne.
Wat zij allemaal hebben uitgespookt zal ik maandag wel horen in de klas,
want Juf Kelly en Ik waren pas rond half 6 terug op school. 
oeps.
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten