donderdag 29 oktober 2020

een digitaal Halloween feestje

 2020 het is een raar jaar, 
Dat is het minste wat we kunnen zeggen. 

We waren er bijna. de eerste periode van het schooljaar 2020-2021. 
Maar helaas het mag niet zijn. 
We zien ons genoodzaakt de deuren vroegtijdig te sluiten. 

Geen Halloween feest maar de gezondheid van iedereen gaat nu eenmaal voor. 
Maar leg dat maar eens uit aan een 4 jarige. 
Geen frietjes, jou niet verkleden. 

Mijn dochter is er 8 en was er gisteren het hart van in, dat ze haar kostuum niet aan kon. 
We sloten een deal. 
Ze mocht vandaag de ganse dag thuis rondlopen in haar verkleedkledij. 

 

(Voor zij die het niet kennen, mijn dochter is fan van Isabella Maan - half fee, half vampier)

Ik vroeg aan de ouders ook om hun foto door te sturen, want ik vermoed dat nog enkele ouders deze deal sloten.  Telkens ik een foto krijg post ik hem hier onder. 

Is het nu vandaag, morgen of volgende week. Stuur jullie griezelfoto's of vakantie foto's maar door. 


Stanne koos voor een kleurenmonster. Hij is zelfs in de war. Je zou voor minder in de war zijn in deze tijden. 


Piraat monstertje emy


duiveltje Mila


Marie klaar om weg te vliegen

En pas op voor deze:


Er staat misschien Welkom naar Ona haar voeten, maar ik weet niet of ik zou durven binnen gaan. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten