maandag 5 oktober 2020

bijscholing en dag van de leerkracht

 Vorige week vrijdag was het pedagogische studiedag. 
In de ochtend gingen we aan de slag rond duurzame ontwikkeling. 
In de namiddag trokken we naar buiten voor een workshop rond buiten spel. 

Het is voornamelijk de namiddag die bij mij is blijven hangen. 
Met het thema herfst in het vooruitzicht ging ik dit weekend alvast sprokkelen en shoppen. 



Wist je dat je herfstvruchten kan drogen in de oven. 
Ik niet, maar nu wel. Gelukkig was man lief niet direct in de buurt, hij zou anders 
denken wat doet ze nu weer. 😄




deel 1 is alvast klaar, op zoek naar deel 2.
Heeft er toevallig nog iemand sierfruit op overschot? 
Ik weet er wel een plekje voor 😉

Terwijl de oven nu toch aan stond, bakte ik alvast een taart voor mijn collega's. 
Een oreo - taart. Nu ben ik geen die-hard fan van die koekjes maar deze taart, mmmm.
En ik weet dat ik min collega's er ook een plezier mee doe. 
Dag van de leerkracht, ik ben er klaar voor. 




Ik had zelfs een passende trui aangetrokken vandaag. 
Maar dat was buiten onze directeur om gerekend. 

We kregen vandaag allemaal als bedanking van hem een nieuwe trui. 
Eentje met onze favoriete quote op: #oneteam

Zalig leuk, om iedereen in zijn trui te zien. 




Maar het was niet alleen de directeur die aan ons dacht. 
De mama van Ona was het ook niet vergeten, en ook de mama of papa van Stanne. Dank u wel 
En toen was er ook nog Liv. Een klein prutsje uit de klas van Juf Muriel. 
Zij had lekkere koekjes gebakken. 
Een volle pot voor Juf Muriel, maar ook enkel gevulde zakjes voor de andere juffen. Net als een geplooid hartje van het GO!
Dank je wel!

(foto volgt van zodra ik hem kan stelen vanop juf Muriel haar blog 😜 )







Geen opmerkingen:

Een reactie posten