zondag 22 maart 2020

De letter K

Goedemorgen, 

Hopelijk allemaal genoten van het weekend en het daarbij horende mooie weer.
Ik ga straks werken. Maar ook dit weekend heb ik niet stil gezeten.
Hieronder kunnen jullie alvast 2 nieuwe werkblaadjes vinden, rond het boek 'het zwarte konijn'.
topologie
matrix

Heb je jou al aangemeld voor de voorleeshoek?
Ze hebben enkele mooie prentenboeken rond het thema pasen.
Vrolijk Pasen Anna, Lotta helpt de paashaas,...


Ik maak momenteel nog een paasbundel met werkjes.
Voor zij die graag nog wat werk hadden voor hun kleuter.
Ik laat jullie later op de dag weten hoe je deze kan bemachtigen. 


Voor de 3de kleuterklas zat onderstaand werkje ook in de bundel.
Ga op zoek naar voorwerpen die beginnen met de 'K'.
Maken jullie even een foto van het werkje en mail je het door?
Of zet het op de facebook pagina.

letter K

Hier alvast een lied van onze favoriete Kapitein rond de letter 'K'.
Dan heb je alvast wat inspiratie

HELAAS kan en mag ik het lied niet publiceren.
Ik zoek een ander lied.
Hier alvast de foto



Oh ja en dan nog over dit weekend, voor zij die ons nog niet volgen op facebook.
Liam vroeg mij wat ik deed dit weekend.
Ik nam de gsm en maakte voor mijn kleuters een filmpje.
Let vooral op het geluid op het einde van het filmpje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten