woensdag 1 september 2021

we zijn vertrokken

 


Ziezo de eerste dag zit er op. 
Het was leuk om terug aan de slag te gaan. 
Het is super handig dat ik al enkele oudgedienden heb 😁

Ze waren alle 18 paraat. Sommige met een nieuwe bril, anderen met een nieuwe boekentas, 
maar allemaal vol verhalen. 
Zalig genieten. 

We begonnen rustig met het leeg maken van onze boekentas. 
Vergeten jullie niet de namen op de nieuwe spullen te schrijven aub? 

Daarna wat hoekjes tijd. 
Fruitje eten en dan buiten spelen. 

Tijdens dit laatste moment, profiteren juf Kelly en ik even van de vrijheid en gaan we snel 
even piepen bij onze 'oude kleuters'. Wat zitten ze allemaal fier en trots aan die banken. 
Er was helaas niemand die terug mee wou met ons. 
Gelijk hebben ze 😜

Terug bij mijn huidige klas nemen we enkele mooie foto's. 
Ook de eerste groepsfoto is een feit. 
Zo kan ik hem bewerken en alle namen er op zetten. 
Handig als jou kleuter thuis verteld over 1 van zijn klasgenoten. 










Nog even spelen in de hoekjes en klaar zijn we om in de kring naar een verhaal te luisteren. 
Het is een nieuw boek, die ik kocht met mijn gekregen boekenbon. 
Allemaal monsters eten de juffen en meesters op, allemaal behalve eentje. De kleuterjuf red de dag en temt de monsters. Zo iets kan je toch niet laten liggen? 



Om alle mooie foto's hier te kunnen plaatsen heb ik eerst jullie toestemming nodig. 
Vul dus snel alle papieren in, geef toestemming en dan kan ik alle foto's hieronder posten. 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten