De 2de volle week gaat deze week in.
We introduceren onze inloop werking aan de nieuwe kinderen uit de klas.
Samen overloop ik alle taakjes die deze week aanbod komen.
Daarna gaan de kinderen zelf aan de slag.

Wortels plaatsen op de geo-borden volgens de voorbeeldkaarten.
positionering voor K3, voor k2 vooral de fijne motoriek. Het knijpen van wasknijper, en plaatsen op de pinnetjes.
Pincetgreep, kaartjes zoeken met hoeveelheden of cijfers op. terug zoeken op een blad en
kleuren wat we vinden.
kleuren wat we vinden.
sorteren van wortels met vormen op.
draaien aan de c-spinner en dan het juiste aantal wortels kleuren.
vormgeving, fijne motoriek met zelfgemaakte plasticine en kleikaarten van wortels.
Naspelen van het verhaal met stokpoppetjes
Maar wie deed wat?
Deze was ik daarnet vergeten. De juiste schaduwen zoeken.
Denis en Matthew gaan op zoek.
Denis en Matthew gaan op zoek.
Noa, Artin, George en Elsa draaien en kleuren
Amir, Amin en Lysandro kneden er op los.
En Saqib moet snel vluchten voor Kenzo en zijn wolf.
Stanne en Matthew willen er graag mee aan de slag. We proberen het samen.
Ondertussen spelen de andere kleuters in de hoekjes.
of verwennen ze zwartje met wat extra liefde
Na het zien van de konijntjes van Matthew en Stanne willen enkele K2tjes het ook wel eens proberen.
Samen, gaan we stap voor stap aan de slag.
Samen, gaan we stap voor stap aan de slag.
We hielden ook nog een vragenrondje.
Wat weten we nu over het konijn.
Wat weten we nu over het konijn.
De juf stelt juist of fout vragen en de kinderen tonen aan de hand van enkele rood/groene
kaartjes wat ze denken.
kaartjes wat ze denken.
We sloten de dag af met een verhaal : waar is konijn Koos.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten