donderdag 11 februari 2021

carnaval 2021

 Carnaval in eigen bubbel. 
Ik geef het toch toe, ik heb liever een groot carnavalsfeest in de zaal met kilo's confetti. 
Maar we maakten er het beste van. 
We bouwden een echte catwalk en mochten elk een showtje verkopen. 
Kijken jullie mee? 











Dan vieren we feest. 
Muziek - ballonnen en dansen maar:







En dan is het tafels afkuizen en alles klaar zetten voor de frietjes. 
Dank u Juf Tania om dit altijd allemaal te regelen
Dank u Juf Cheyenne en Juf Margot om er vandaag helemaal te voet om te gaan. 



En als dit alles nog niet voldoende is, vierden we ook nog eens Darina haar verjaardag:





En dan voor wie zich af vroeg wat de juf nu aan had? 
Wel ik kwam in een setje naar school. 

 Alice in wonderland


En ook de kleuterjuffen van de peuterklas kwamen in een setje:


Tot volgend jaar zou ik zeggen. 
Ik kijk ook alvast uit naar het paasontbijt. 
Er is naar het schijnt een kip gespot op de Tandem, een paarse, maar door omstandigheden is ze niet tot in onze klas geraakt. Ze heeft echter beloofd langs te komen tijdens ons ontbijt. 

😁








Geen opmerkingen:

Een reactie posten