donderdag 28 november 2019

je hebt zo van die donderdagen

Wat een dag.
Druk, druk, druk.
Zo druk zelfs dat we Piet zijn brief zijn vergeten lezen.
Oeps. Dit halen we dus morgen zeker in.
Ondertussen komen de microben helaas ook mijn klas binnen.
3 kleuters zijn ziek vandaag.

Eerste punt van de dag: de rospot aanvullen.
Dank u dames.
Morgen moeten we echt gaan sorteren en tellen. 

We kregen ook ons pakketje van Lala de Koala.
Een spaarkaart voor iedereen, en een doosje met verrassing voor iedere volle spaarkaart.
Vergeet de komende weken dus jullie fluo-jas niet.
Geen jas, geen gekleurde bol. 



Na een drukke eetzaal en telwerk voor de foto's en het sint en kerst feest, heb ik het effe moeilijk om opnieuw op te starten. Ik stop me weg achter mijn handen in Juf Tania haar klas en wacht op reactie.
Ilano is de enige die het door heeft en slaat alarm.
Ik vertel hem dat ik moe ben en een dutje ga doen.
Hij mag mijn kleuters naar Juf Muriel doorsturen.
Spontaan gaan ook Juf Tania haar kleuters mee.
Op twee na welliswaar: 



 De reactie van Juf Muriel blijft uit. We gaan toch maar eens kijken.
Ze zitten allemaal stil in de kring.
Dank u wel voor de 5 min. extra pauze juffen. 
Het heeft alleen maar mijn voorraad pepernoten gekost 😁


De letter stempels zijn terug uit het eerste leerjaar en meteen testen we ze uit.
Heel flink hoor Lorana! je deed het super. 


Hier wordt een knikkerbaan gemaakt


En ook Arzu leeft zich helemaal in, in het Sint gebeuren. 


We eindigen de dag met een klas - verlanglijstje voor de Sint.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten