vrijdag 12 juni 2020

Een laat paasontbijt

Door 'corona' kon ook ons gepland paasontbijt niet doorgaan. 
Helaas waren de boodschappen reeds gedaan dus was terugbetalen geen optie. 
Dan maar een 'laat' paasontbijt. 
Ik maakte het gezellig in onze klas want helaas moeten we dit per bubbel beleven. 
Ik bracht ook nog wat extra spullen mee, om een beetje mijn verjaardag te vieren. 




Voor wie het goed ziet, ja er was ook nog wat sinterklaas chocolade over die we moesten wegwerken. 





Na het wegwerken van dit eten en vooral die sinterklaas chocolade, waren mijn kinderen door het dolle heen. Ze haalden alle feestdagen door elkaar. Plots waren ze op de speelplaats paashazen, die achtervolgt werden door een zotte zwarte piet. 
daarna kwam ook nog sinterklaas en zijn paard langs. 
Ik roep er collega Juf Tania bij en zeg dat het allemaal haar schuld is. 

In de klas wordt er ondertussen verder gedaan in de hoekjes en werken we de vaderdag-kadootjes af. 




Bij de lichttafel beginnen de kinderen los te komen van de voorbeeldkaarten en aan te vullen naar eigen fantasie. Zo bouwt Kosia ook de zee er bij. Hopelijk blijven ze verder ontdekken. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten