donderdag 2 januari 2020

gelukkig nieuwjaar

Gelukkig Nieuwjaar !!!


Hopelijk ging alles vlot met het voordragen van de nieuwjaarsbrief.
Nog even en ook deze vakantie is voorbij.
We starten vol nieuwe energie in 2020. 

We starten rustig met het onze beste wensen en werken daarna een prentenboek uit waarbij we
ons zelf een beetje beter leren kennen, en later ook ons brein.

Ben je benieuwd?
Ik ook, ook de trotstas is klaar voor gebruik.
En na mijn lees werk deze vakantie gaan we geleidelijk aan ook de speelhoeken in de klas eens herbekijken. 

Voor de poppenhoek gaan we nog een twee thema dozen bij maken:
'Ik maak mij mooi' en 'fotografie'.
Wie spullen heeft die in onze dozen passen en dit iet meer moeten hebben mogen dit steeds meegeven naar school. Denk hierbij aan een speelgoed haardroger, make-up borstel, diadeem, halsketting, lege poederdoos, oud fototoestel, ...


tot Maandag en alvast mijn beste wensen voor ieder van jullie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten