zaterdag 23 december 2017

Winterpicknick

Ook hier springen we van de hak op de tak.
we beginnen met deze dames.
Na de picknick ruimen ze de dekens van de kinderen op. Althans dat zeiden ze. Terwijl ik de filmapparatuur klaar zet, maken de dames een ligbed. 




We starten de laatste dag met wat ik het mooiste kerstverhaal vind.
'Het geheim van kerstmis' Een kleine muis gaat op zoek naar het geheim van kerst en vraagt aan iedereen in de familie wat zij zo speciaal vinden aan kerst. 
Op het einde wordt besloten dat het geheim van kerst familie is, samen zijn, en lief zijn voor elkaar. 
Als dat geen boodschap is om de vakantie in te gaan. 


De foto is wat duister, omdat we het lekker gezellig maakten in de klas. Alle lichtjes uit en enkel de kaarsjes aan. 



Nadat de kleuters hun dekentjes terug opeisen heeft Juf Tania nog een optie. Ze haalt haar veldbed uit om mee te kijken met de kleuters. 

Kijk eens wat een cinema.









Sommige boterhamdozen zijn zo goed gevuld dat ik er een beetje jaloers op ben. 
Ik denk dat ik volgende keer ook zo'n brooddoos vol lekkers bestel bij 1 van onze ouders. 





1 opmerking:

  1. De ondergrond was net iets te hard voor mijn rug om gezellig aan te schuiven met mijn deken vandaar het vouwbed. Gr juf Tania

    BeantwoordenVerwijderen