zondag 31 december 2017

nieuwjaarsbrief

Morgen is het zo ver.
De kinderen dragen hun nieuwjaarsbrief voor.
Ik wou dat ik een vlieg kon zijn om ze allemaal hun best te horen doen.
We hebben hem goed geoefend en de kinderen hebben echt hun best gedaan.
De prentjes zijn er om de kinderen te helpen, als ze het even vergeten zijn. 

Succes allemaal!!

Er woont een sterretje in mijn hart, heel klein en heel apart.

het kan lachen,  het kan zingen,  het kan dansen en
heel hoog springen.

Heb je verdriet of moet je soms wenen, dan mag je mijn sterretje eens lenen.
Kom dan maar heel dicht bij mij, dan krijg je een zoen en ben je weer blij.

Mijn sterretje staat altijd voor jou klaar en wenst je een gelukkig Nieuwjaar.


Omdat de foto's ook goed gelukt zijn, post ik ze hier onder nog even.
Dan kunnen jullie opslaan en bewaren. 

OPGELET!!! VOOR wie de nieuwjaarsbrief nog niet heeft gezien;
STOP!!!
morgen mag je verder scrollen. 



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten