zondag 17 december 2017

Kerstfestival

Ik beken, ik heb een zwak voor oorbellen. 
Ik heb er in alle vormen en maten. Ik heb er met een foto van de dochter, ik heb er van roodkapje, sterren, gekleurde nopjes, hangers, flamingo's, ...
Maar ook kerst - oorbellen: Ik blijk er dit jaar enkele mis legt te hebben maar gelukkig wist ik de blauwe kerstballen liggen. Speciaal voor het kerstfestival stop ik die in mijn oren.
Sneeuwmannen en rendieren zijn voor volgende week.
Reeds vroeg in de ochtend worden mijn speciale oorbellen opgemerkt.
Julie toont direct ook haar kerst - oorbellen. Mini - kerstmannetjes.
Ik ben een beetje jaloers, snel roep ik haar bij mij voor een passende foto.



Verder zijn er ook veel kleuters in kerstoutfit opgedaagd. 


En deze exemplaren doen alvast mee aan de ugly - chritsmas - sweater day.
Hoewel ik ze stiekem toch super mooi vind.


Net voor de middag houden we een generale repetitie.
De juffen tonen voor hoe het moet, en de kleuters volgen.


Zou er vanavond evenveel volk zijn?




De juffen zijn jaloers en willen ook wel eens hun beste danstalent tonen. 
Juf Kelly,  DJ van dienst laat het liedje van het eerste en tweede leerjaar horen en tonen. 
de crazy Santa dance, dat moet lukken. 





In de namiddag helpen we Juf tania nog even met haar missie. 
Ze wil warme wensen uitdelen bij de buren volgende week. 
We helpen plooien (volgens de regels van de kunst) en stoppen de brieven nadien in een enveloppe. 
Julie en amber voorzien ze van een kerststempel; 





Hoe het er 's avonds aan toe ging daarvoor verwijs ik jullie graag door naar de website van school. 
Binnenkort zijn daar immers alle foto's terug te vinden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten