donderdag 5 oktober 2017

tussendoortjes

De voorbije weken zijn er nog enkele foto's genomen.
Deze stonden niet echt in verband met ons thema maar zijn toch te leuk om niet te delen met jullie:



Fien heeft de boodschap goed begrepen, Hoe meer batterijen, hoe meer kans we maken op een ontmoeting met K3. Haar opa had gelukkig een zakje vol. 


Ian en fien tonen hun kunstwerken gemaakt met de magformers.
Mama's en papa's ik vrees dat ze op veel wenslijstjes zullen staan dit jaar.
Alvast ook op die van de klas. 


Yep ook Zoƫ is K3 fan.
Alle beetjes helpen.


Maandag was er nog een mooi zonnetje tijdens de middagspeeltijd. ideaal weertje voor een siesta dacht Hussein. Als ik hem wakker maakte moest hij toch even bekomen. Vanavond vroeg in bed was de boodschap.


De kleuters ontdekken en experimenteren met kapla blokken.


De boekenhoek / muziekhoek. Helaas de batterijen hebben het begeven. Ze zijn leeg, klaar voor de ton maar voorlopig dus geen muziek. En net nu de juf zondag enkele nieuwe cd's had gekocht op de rommelmarkt. 



Yes, ook Matthias spaart mee, of is het om op een goed blaadje te staan bij de dames?


Aisha haalde de lege batterijen op in het opvangcentrum. Super!


Vorige week viel Nathan met de fiets. Enkele draadjes en een plakker waren het resultaat. Deze week mochten ze er gelukkig al uit. Kijk eens hoe stoer.


Amir was misschien jaloers. Tijdens het spelen botste hij pardoes tegen de paal van het speeltoestel.
Een blauw oog is het resultaat. 


Ken je Jayden al? Deze bengel zit sinds maandag bij ons in de klas. 


talip maakte een mannetje met strijkparels, Kayla haar smiley hebben jullie nog te goed. Die staat op een ander toestel. 

5 Oktober is dag van de leerkracht.
Onze directeur heeft aan zijn team gedacht, lekkere koffiekoeken stonden op ons te wachten in de leraarszaal. Dank u wel!
ook enkele collega's hadden iets mee voor het team.
Smullen maar. 
En van Juf Tania kregen we een vrolijk bloemetje. Ik doe mijn best om het te laten leven.
En als dat nog niet genoeg was staan ook plots Julie, Nathan en Xander met een pakje in de klas.
Daar gaat mijn lijn. Wie kan er nu nee zeggen tegen een chocolaatje?
Delen met de collega's doe ik graag.
En gelukkig hebben we allemaal een andere voorkeur. 



Ik kreeg van Xander en Nathan ook nog een schrift. Van de Hema nog wel.
Mijn favoriete winkel van schriftjes, kaartjes, pennetjes, en kleine spulletjes. 

Dikke dank u Allemaal, ook aan mijn kleuters voor de vele extra dikke knuffels die ik mocht ontvangen. 

Volgende week hebben jullie ook nog enkele filmpjes te goed, van de kleuters die elkaar filmden tijdens het poppenkast spelen. 

geniet van jullie extra dagje morgen en tot volgende week!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten