donderdag 3 december 2015

tulpen in Amsterdam



Brief van reispiet : 

Binnenkort is het pakjesavond en bovendien is Sint jarig ! 
Wat zal ik meenemen als geschenk voor Sint ??
Tulpen uit Amsterdam ??
Ja, daar houdt de Sint van .. 
En misschien ook een paar klompen ..
dan kan de Sint meteen ook zijn klompje (lees : schoentje) zetten.
Ook een bol kaas breng ik mee als aperitiefhapje bij de verjaardagschampagne. 
En voor jullie heb ik ook een cadeautje .. een souvenir uit Nederland ! 

Kusjes, 
Piet 
Xxx 

Tot dus ver reispiet.
Juf Anne heeft de voorbije weken haar best gedaan om gepaste outfits te vinden om Piet achterna te reizen.
Ook vandaag moet ze niet onder doen.
Kijk eens wat een mooi!
Helaas kan je het niet zien maar ook juf Ann haar schoenen passen schitterend bij haar outfit.
Ik ben diep onder de indruk!

De laatste is alvast de mooiste vind ik. Wat vinden jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten