vrijdag 4 december 2015

Sint op bezoek


Vrijdagochtend iets voor 7.
Vanuit mijn lekker warm bed klinkt: 'mama - ik ben wakker'!!
Dochter Lief is er alvast klaar voor.
Normaal moet ik ze echt gaan wakker maken om te vertrekken naar school maar vandaag is zij de eerste. Zou het iets te maken hebben met het bezoek van straks?

We maken ons alvast klaar om te vertrekken.
Fien heeft alvast gelukt terwijl ik de zaal nog wat help versieren voor de Sint mag zij nog even naar oma.

Juf Kelly en ik zijn er alvast klaar voor:


Maar zijn de kinderen er klaar voor?
Ja hoor, zwarte Piet moet in de loop van de nacht al gekomen zijn want er staan enorm veel pakjes. Benieuwd wat voor wie is.


Er wordt gezongen tijdens het bezoek, versjes voorgedragen,...
Naast de klasgeschenken zijn er ook allemaal kleine zakjes meegekomen voor de kinderen.
Super Sint, Dank u wel!








Kijk eens wat een mooie sinten er in de eerste kleuterklas zitten

We zullen nog eentje moeten klenen van op juf tania haar blog want dit is de beste die ik vond.


ons zakje halen






Juf Muriel heeft een nieuwe keuken. zwarte Piet is duidelijk sterker dan Juf Kelly

Ook de poetsvrouw wordt niet vergeten en krijgt van zwarte piet een nieuwe stofzuiger.

Nadat we Sint hebben uitgezwaaid kunnen we aan ons ontbijtbuffet beginnen. Smullen wordt dat!




Maar wie betrappen we hier???
Juf Joke en Juf Kelly willen er met de chocolade vandoor gaan!


Gelukkig heeft Juf Tania alles gezien en zet ze de achtervolging in met haar borstel.
En wat zeggen we nu juffen??? 



(Ik probeer nog enkele foto's van de andere te lenen om dit bericht nog uit te bereiden)

groetjes Juf Ilse, en dank u Sint tot volgend jaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten