dinsdag 22 juni 2021

schoolreis 2021 - de boerekreek

 De spanning was deze ochtend toch wat te snijden. 
gaan de weergoden ons gunstig zijn of gaan we de ganse dag regen hebben en vervroegd huiswaarts moeten rijden. 

Ik start aan de poort met droog weer. 
De bel gaat en we maken ons klaar. boekentassen controleren, wie is zijn boterhammen vergeten? 
Wie zijn regenjas? 

We kunnen gelukkig alle problemen oplossen en stappen samen met de K2tjes van Juf Tania op de bus. 
Onderweg zie ik de wissers van de bus helaas heen en weer gaan. 
Juf Tania stelt me gerust. Ik heb gekeken om 10uur stopt het. 

Laat ons hopen. 

Eenmaal aangekomen gaan de kinderen direct aan het spelen. Als snel sluit Juf Kelly haar klas aan. 
Op de speeltuin komen deden we langs de moeilijke weg. Over de wiebelbrug. Spannend houd iedereen het droog? 

Speeltoestellen, een zandbak, voetbal doelen, een spelletje Kubb, een wandeling voor ieder wat wils. 
Ook namen we heel veel foto's. 
Ik zette ze even in een filmpje zo hebben jullie al een overzicht. 

Op de blog van Juf Tania staan nog andere foto's. 

Geniet er van:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten