zondag 27 juni 2021

doorschuifdag

 Na de sprong had ik een pak minder kleuters in mijn klas. 
Maar geen tijd om hier over te mijmeren want daar waren enkele nieuwe aanwinsten. 

Volgend schooljaar blijf ik de opstelling K2-K3 behouden. 
Juf Kelly komt met haar derde kleuterklas naast mij te zitten. 
Het zou de bedoeling zijn dat we onze klasdeuren wat meer open zetten en zo een nog betere wisselwerking kunnen aanbieden. Ook de wisselwerking tussen onze klas en juf Tania haar klas zal niet vergeten worden. 

Maar welke kinderen komen er nu naar onze klas? 

Dennis en lysandro van bij juf Muriel, en dan kindjes van bij Juf Joke en eentje helemaal nieuw:
Milow, Amin, Satra, Noémie, Arinela, Elsa, Amen. 

Heb je de tongvallen al gehoord, ik hoor mijn problemen voor volgend jaar al komen. 
Ik ga moeten oefenen op amin, amir en amen en, Mila en Milow, 

Maar alles komt goed. 
De kinderen maakten vrijdag alvast eens kennis met onze hoekjes en ons klaskonijn. 
We speelden een spelletje met muziekinstrumenten en aten ons fruitje op. 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten