donderdag 10 december 2020

we werken verder

 Een voormiddag met Juf Cheyenne. Wat doen de kindjes dan? 
Wel ze hebben ook inloop taakjes zoals bij mij. Ze knutselen iets of werken iets af, doen samen een activiteit, spelen in de hoekjes en nadien sluit ook zij af met een verhaal. 
Deze week deden de kinderen schrijfdans met als rode draad 'de kerstboom'. 

Vandaag starten de kinderen ook met Juf Cheyenne, maar dan voor een uurtje turnen. 
Daarna komen ze in de klas en staan de inloop taakjes klaar:








Daarna bouwen we een kerstboom op uit groene stroken papier. Welke strook is langer, welke korter? ...

In de hoekjes werken we vandaag aan de basisonderdelen van een rendier. 
Best moeilijk zo een bol schilderen. 



Er zijn er zelfs die per ongeluk hun neus mee schilderen ;-)


Verder maakte ik nog enkele andere foto's:





Als je goed kijkt zie je mijn rozhan haar rendier. Trots!!
En moet je eens kijken naar dit vol tafereeltje van de petshop spelers:


Ohja als de kinderen vandaag thuis kwamen met juf voelde zich niet zo lekker, wel tis waar. 
Niets erg hoor. Ik heb last van de rug en moest een ontstekingsremmer nemen. Alleen was mijn maag hier niet mee akkoord. Morgen zal het wel beter zijn. Dan liever wat langer rugpijn :-)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten