maandag 17 juni 2019

Schoolreis te Harry Malter

Vandaag was het zo ver. Schoolreis.
De weergoden waren ons goed gezind.
De communicatiegoden iets minder.
Briefjes, gimme berichten, klasbord maar helaas toch nog enkele ouders die uit de lucht vielen.
Voor zij die het niet wisten. We gingen dus vandaag op schoolreis naar Harry Malter.
Met de schoolbus, picknick moest mee en de kostprijs komt op factuur. 

Eenmaal in het park aangekomen kregen juf Kelly en ik een kleine planning mee.
11u30 Circusvoorstelling
12u30 picknicken
14u trein

Wat we daartussen deden was volledig aan ons.
Wat de kleuters wilden??
Euh, alles Juf?

Zogezegd zo gedaan. We deden ons best om alles te doen.
Dieren bezoeken, paddenstoelenhuisjes bekijken.
Een ontspannen boottochtje.
Daarna naar de draaimolen, jungle -parcour en op naar de circusvoorstelling.
In de circusvoorstelling is het dit jaar de beurt aan een jongleur, een clown, enkele mooie witte poezen, en een verrassingsact van de village people met YMCA.
Ik geef toe, die laatste vond ik super. Ik ben fan.
Hopelijk post juf Kelly het filmpje en kunnen jullie meegenieten. 

NA de middag nog even vrij spelen op de speeltuin.
Ohja en dan vergeet ik nog ons ijsje.
Daarna ons klaarmaken voor de trein.
Blijkt die trein van Harry Malter toch ook volgens de NMBS te rijden.
Met vertragingen dus. 
Lap terwijl ik loop te stressen, blijft de buschauffeur rustig.
We zien het wel.
We komen 10 min. te laat terug op school maar konden toch genieten van een super dagje.
Elk kind kreeg nog een vlaggetje mee met gratis toegangsticket aan.
Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.
De kamelen rijden immers alleen in de vakantie dus dat moet je zeker nog eens gaan ontdekken. 

En dan ga ik jullie nu overladen met foto's.
Juf Kelly en ik hebben geprobeerd om iedereen op de foto te krijgen.
Veel zoek en ontdek werk:








































































































































Wachten op de trein pfff


En val al deze avonturen, wordt je moe. Super moe:



Tot volgend jaar zou ik zeggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten