donderdag 27 juni 2019

frietjes en verjaardagswensen

Laatste volle dag van het schooljaar. 
De vermoeidheid begint toe te slaan. Zowel bij mij als bij de kinderen.
Wat wil je met zo een drukte.
Maar we plooien nog niet.
Vandaag vieren we Nicola zijn verjaardag en eten we een feestmaaltijd van frietjes. 

We starten met kadootjes. 
Van Nicola zou je denken ??
Wel een beetje. Eentje van Nicola en eentje van Liam en beiden zijn voor mij.
De afgelopen dagen heb ik al enkele presentjes mogen in ontvangst nemen. 
Een dikke dank u alvast. 
Het is met plezier dat ik voor de klas sta, ik hou van mijn job.
Jullie appreciatie zorgt ervoor dat mijn hart helemaal opzwelt. 
Merci

Liam wil wel dat ik zijn kado samen met hem deel. 
Lap krijg ik chocolaatjes en moet ik delen.
Hmmm dat weet ik nog zo niet.
T zal te zien zijn hoe braaf de kleuters blijven. 

Dan is het Nicola zijn beurt.
Hij is in de vakantie jarig en daarom vieren wij vandaag alvast zijn verjaardag.
Hij heeft super lekkere beren koeken mee en een sapje voor iedereen. 
Als verrassing krijgen alle kinderen nog een snoepfluit. 








Later op de dag is het frietjesfeest tijd. 
We verhuizen stoelen, banken en tafels richting het plein.
De muziekinstallatie wordt aangesloten en het feest kan beginnen. 



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten