Tijdens de hoekjestijd schilderen de kinderen vrij met waterverf over de zee.
We hebben ons ook eens gewaagd aan wat zelfstudie.
De kleuters werden verdeeld in groepjes en gingen elk speurneuzen in
een weetjesboek over iets onder water.
De kleuters werden verdeeld in groepjes en gingen elk speurneuzen in
een weetjesboek over iets onder water.
Daarna mochten de kleuters aan elkaar vertellen wat ze hebben ontdekt.
We moeten het nog eens inoefenen, dat opzoeken en uitleggen.
Maar alle begin is moeilijk niet waar?
We moeten het nog eens inoefenen, dat opzoeken en uitleggen.
Maar alle begin is moeilijk niet waar?
Enkele kinderen hadden al enkele spullen bij. Boekjes, knuffels en ook vormpjes.
Zo kunnen we binnen met het magisch zand zeedieren maken.
Zo kunnen we binnen met het magisch zand zeedieren maken.
Buiten werd het eerste kamp dan weer gebouwd tijdens het hoekenwerk.
In de poppenhoek kregen ze dan nog eens een nieuw doosje oogschaduw in de 'ik maak me mooi' koffer. Het enthousiasme is steeds groot en ook de jongens mogen eens mee-experimenteren.
Hoewel die laatsten het snel weer verwijderen.
Hoewel die laatsten het snel weer verwijderen.
Donderdag kan je lezen wat we allemaal in de inloop hebben gestopt.
Op woensdag mochten de kinderen immers thuis blijven want de juffen
gingen op uitstap. innoveren en inspireren en enkele collega's eens
bevragen over hun werking, hun nieuwbouw.
Op woensdag mochten de kinderen immers thuis blijven want de juffen
gingen op uitstap. innoveren en inspireren en enkele collega's eens
bevragen over hun werking, hun nieuwbouw.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten