zaterdag 11 april 2020

Helpen jullie even mee?

Ik begin alvast met jullie eerst te bedanken voor de vele en leuke verjaardagswensen.
happy birthday to me

Het was een super leuke dag ondanks deze rare tijden.
Hij begon met ontbijt aan de voordeur, ging verder met mooie tekeningen en kaartjes.
Liedjes gezongen door enkele van mijn kleuters.
Een pakje gebracht door de postbode, lekker eten die ik eens niet zelf had moeten koken.
(Kupido en chéz den beir zijn een echte aanrader in Eeklo)
Een zelfgebakken aardbeientaart gemaakt door mezelf en de dochter, een uurtje heerlijk lezen in de tuin terwijl manlief de dochter entertaint, en afsluiten met een boeket bloemen geleverd aan huis. 
jaja mij hoor je niet klagen. 







De batterijen zijn opnieuw opgeladen, en ik wil alvast wat vooruit werken voor volgende week. 
Of we nu wel of niet mogen starten horen we woensdag pas, maar een voorbereide vrouw is er twee waard niet? 

Ik heb hierbij echter jullie hulp, feedback nodig.
Nemen jullie aub even de tijd om volgende enquête in te vullen? 


Alvast bedankt

Please and Thanks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten