woensdag 17 oktober 2018

Naar het bos


De foto's staan al enkele uren online maar nu nog wat tekst.
Ik vrees dat mijn telefoon 100 foto's op  1dag niet aankon. 
Ze staan door elkaar, en ik krijg ze maar niet goed.
Sorry dus voor het ongemak. Maar het belangrijkste is dat ze te bewonderen zijn. 

We hadden een super dagje in het bos. De kinderen klommen de heuvels op, hebben hun evenwicht getest, renden er op los, ... We hielden ook af en toe eens halt om te luisteren naar de bos geluiden.
Er werd van alles verzameld, maar het bespreken doen we morgen in de klas. 
daar hadden we vandaag geen tijd voor. Het was veel te leuk.  







een selfie met de juf; 


Yes, Tobias roept het uit na het beklimmen van zijn 'berg'.


Mochten jullie zich afvragen, waarom de broeken zo vuil waren.
Zo gebeurde het dus, op de poep naar beneden. 




Jaïro heeft ook een stok gevonden die hij wil meenemen 








Ferre ziet dat Benthe moe wordt. Hij gaat helpen en motiveert haar om het laatste stuk samen af te leggen. Super Ferre!









Linde zocht niet achter kabouters, ik denk dat ze zwarte Piet al is tegen gekomen in het bos; 















En toen vonden we plots 'La pelouse'
Enkele kleuters werden wilt enthousiast.
Gaan we nu hier op schoolreis volgende zomer?
Wie weet, ik vraag het even na bij juf Tania.


Slaapwel allemaal