maandag 6 november 2017

nog enkele losse foto's

Vaak neem ik tussendoor foto's, maar die passen dan niet steeds in een thema berichtje.
Toch wil ik jullie deze niet ontzeggen, dus van tijd tot tijd effe tussendoor wat foto's. 




Onze ritmische bouwstenen


Alessio bracht zijn nieuwe walkie-talkie mee naar de klas.
We beleven veel plezier en houden een kleine test. Plots horen we niet meer Alessio maar Juf Muriel uit de box komen.


Ordenen van de ketels van leeg naar vol




Spoken schilderen op het raam, super tof!


Wie zit er onder welk laken?



Een vleermuis tafereel met 1 kleur van licht naar donker.


na het heksenfeest, had drie poetsheksen in de klas. Super, hoewel ze volgens mij gewoon niet veel zin hadden om in de kou naar buiten te gaan. 




Christian en Jokke komen voorlezen aan mijn kleuters. 
Super! ze deden het fantastisch. 


Amber was een dagje te laat met haar heksen kleed.
Het was nog wel een nieuw kleed.
Dan maar een dagje later verkleed in de klas.  



Prikken of knippen van vleermuizen.



Thibault houd er van om zijn hersenen soms eens goed te testen. 


Barbie's. Juf Anne heeft er een heleboel laten staan in de klas en daar zijn enkele van mijn meisjes helemaal niet rouwig om. Ook Hussein vind vaak de weg naar deze dozen.
Dank u wwel, Juf Anne.










En ook de jongens ontdekken de deugden van op pantoffels lopen in de klas.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten