zondag 24 april 2016

gezond ontbijt

We sluiten de week fit en gezond af met een lekker ontbijt.
Helaas zijn niet alle mama's en papa's even wakker deze ochtend.
Enkele kleuters hebben niets bij. 
Gelukkig heb ik een alternatief voorzien.
Cracotten met dankzij sponsering van de Meli choco, honing, peperkoek. 

Bij sommige kleuters zag hun ontbijt er zo lekker uit dat ik het wel wilde stelen.
een beeld zegt meer dan duizend woorden dus:


Mijn tafel mooi gedekt en klaar voor het ontbijt


Gezellig niet waar?





Gelukkig toch iemand die mooi naar de camera kijkt ;-)





Matte had 2 mooi gevulde dozen voor het ontbijt maar koos toch eerst voor de yoghurt





Julie had een rijkelijk gevulde koffer mee.
En ik zie helaas nu pas dat ik geen foto heb van haar. Sorry Julie
Ze was nog wel zo vriendelijk om haar melk te delen met buurvrouw Siouxie.


Na het ontbijten terug aan de slag.
We leggen een laatste hand aan onze receptenboekjes, en knutselen een koksmuts met juf Stephanie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten