dinsdag 24 november 2015

Verenigd Koningkrijk


Brief van Reispiet :

Hello,

Het regent onophoudelijk !
Maar dat weerhoudt er mij niet van om mijn beste vriend 'Peter'
 (uitspreken met een Engels accent)
te bezoeken. 
We bezoeken de Tower of London, de Big Ben en wat te denken van Windsor Castle.
Ik ben in mijn nopjes want ik heb nog nooit zoveel schoorstenen op één plaats gezien.
De nachten zijn koud dus drinken we een glas Schotse Whiskey.

Peter trekt dan zijn Schotse kilt aan - typische klederdracht- en speelt dan op de doedelzak.
En op lange winteravonden zoals deze vertelt Peter de meest griezelige verhalen ..
over het Meer van Lochness en het monster Nessie ... brrrrrr

Groetjes, 
Piet 

PS : Ook in Engeland - Schotland en Ierland hebben ze leuke souvenirs.


Het nationaal volkslied van Engeland klinkt door de radio.
De kinderen zitten klaar, en daar komt Juf An in haar Schotse rok.
Klaar om opnieuw Piet achterna te reizen. 


Juf Joke controleert nog even of juf An, een echte schotse is.
Het antwoord is alvast nee, ze heeft haar onderbroek nog aan. 

Er is niet 1 souvenir maar 3 sneeuwbollen liggen klaar in de brievenbus.


Benieuwd welke tenue juf An morgen aantrekt? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten