zondag 15 november 2015

FietsmarathonJuf

Vrijdag 13 november 20h.
We zijn vertrokken.
De komende 24h zal de fiets van GO Eeklo, telkens bemand worden door iemand van onze school.
We doen dit ten voordele van kom op tegen kanker.
Het was een lange dag- nacht maar we hebben het gehaald.
Hier onder zie je alvast enkele foto's.
Aangezien ik zelf ook een uur of 4 in mijn bed heb gelegen heb ik helaas niet van alle vrijwilligers een foto. Die zal ik later posten.

Juf Valerie

Wat een uitzicht terwijl Juf Valerie fietst. De collega's komen supporteren!

Juf Muriel

Juf Els

Sharon, oud leerling en zo sympathiek om 's nachts van 3 tot 4 h op de fiets te kruipen

Bart

Sven, mijn vriend en verplichte vrijwilliger, maar met de glimlach.
Hij was ook zo vriendelijk om zijn fiets uit te lenen, waarvoor dank!

Willem, helaas niet op de fiets maar net na zijn prestatie - was een beetje terug in slaap aan het vallen geloof ik. Sorry

Timmy, oud leerling en ook vrijwilliger om het laatste gaatje op te vullen. merci!

Wat een team!


Juf Mieke

Oeps niet zo zuiver, sorry als ik een nieuwe heb verander ik de foto

Carine de buschauffeur komt de ochtendfietsers een hart onder de riem steken.

Juf Lien (zij fietste ook voor een ander team dus zat twee uur op de fiets, Bravo)

Annelies

Ann van Habibi, jaja ook de creche deed mee

Monique - ook van de mini-creche

Marieke


Thomas


Nee, Lala fietste niet voor ons team maar voor de politie, maar wat een prestatie! het volledige uur heeft ze gefietst!

Bob Van Deinze nam het laatste uur voor zijn rekening. 

Bedankt allemaal!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten