donderdag 26 november 2015

italië

We blijven aan de middellandse zee.
Dit maal zijn we op bezoek in italië, Juf Joke en Ik dromen al luidop van onze ski-reis die er volgend jaar aankomt in italië. Alhoewel Juf An haar omschrijving van Rome me wel iets lijkt.

Genoeg gedroomd wat had piet allemaal te vertellen?


Brief van Reispiet : 

Buongiorno,
Vandaag ontmoet ik Piedro.
Piedro is steeds gekleed naar de laatste Pietenmode.
Met zijn satijnen pakje van GianniVersace schittert hij onder de Italiaanse zon.
La vita é bella ! hoor je hem steeds roepen.
Italië is dan ook het mooiste land dat ik ooit gezien heb. 
We wandelen gezellig door de oude Romeinse stad, trekken naar Venetië en Florence.
We genieten van een terrasje, een smakelijk pizza, een ijsje en een cappucino.
Dit is 'la dolce vita'
Ti voglio bene (.. ik zie je graag) 

Piet en Piedro 
XxxXxxx


we dansen er op los



wat een aandacht



op het einde van de dag, werd er aan mijn kleuters voorgelezen tijden lezen in groepjes.
Ze hebben flink gelezen en geluisterd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten